Usein kysytyt kysymykset

Tilaukset

  • Miksi tilausvahvistusta ei tullut, vaikka tein tilauksen?

    Mikäli käytössäsi on ilmainen sähköpostiosoite (hotmail/jippii/luukku/suomi24), tilausvahvistus ja muut meiltä tulleet sähköpostiviestit ovat voineet eksyä roskapostin joukkoon. Mikäli viestiä roskapostin joukosta löydy, tarkista tilanne asiakaspalvelustamme!
  • Mitä tarkoittavat toimitusaika-arvio "ei vahvistettu"

    "Ei vahvistettu" toimitusaika-arvoa merkitsee sitä, että tuote on loppu toimittajalta tai toimittaja ei välitä meillä sähköisesti varastosaldojaan emmekä muuten pysty antamaan arviota toimitusajasta. Mikäli tuotteella on kiire, näiden kohdalla kannattaa valita toinen tuote.
  • Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?

    Mikäli tilausta ei kuulu toimitusaika-arvion puitteissa, jokin on luultavasti mennyt vikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi!
  • Kuinka nopeasti varastotuotteet lähetetään kun tilaus on tehty?

    Varastotuotteiden toimitusaika-arvio on 1-4 työpäivää tilauksesta, lähettämön ruuhkatilanteesta riippuen. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Maksaminen

  • Voinko tilata tuotteita laskulla?

    Yksityishenkilöt voivat valita maksutavaksi Collector Commerce lasku/osamaksun.

Ongelmatilanteet

  • Tuotteeni on rikki tai se on lakannut toimimasta takuuajan sisällä, mitä teen?

    Täytä RMA-lomake tästä. Otamme yhteyttä lisätoimintaohjeiden kanssa.
  • Tarvitsen teknistä tukea, mitä teen?

    Takuutuotteiden ja tietokoneiden ulkopuolisissa asioissa neuvoo tekninen asiakaspalvelu ma - pe 08.00 - 17.00 numerossa 0600 39 59 69 (1,35/min + pvm/mpm)
  • Apua! En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?

    Ei hätää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse!